fredag 14 november 2008

Vardagen rullar på

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det är fortfarande mycket på jobbet och vi letar fortfarande lägenhet. Lena letar jobb till nästa termin. Vi planerar för att mamma och pappa ska komma hit i början av december och för att vi ska åka till Växjö helgen runt den 6 december. Sven-Olof fyller 60 år och då blir de kalas:)
Längtar efter lugnet vid huset, nu när livet är ganska hektiskt. Försöker hitta lugnet i storstaden, men det är svårt med all stress på tunnelbanan och i stan där jag jobbar. De här bilderna tog vi när vi var vid huset förra gången. Visst är det fint. Vi fick uppleva första snön och som man ser på den andra bilden så är utsikten fantastisk ner mot sjön! De här bilderna ger mig energi. Det är så synd att vi inte kan bo i huset hela tiden, pendlingen skulle bli lite för dryg. Tyvärr.






Har förmodligen total kvaddat vänster knä. Knäskålen eller minisken är det förmodligen. Mitt knä lever sitt eget liv och låser sig ibland mitt i steget. Det är väldigt ostabilt. Tror att jag ska ge mig iväg till Karolinska på måndag.
Ikväll ska vi till Maria och Fredrik. Vi ska käka tacos och dricka lite glögg. Det ska bli jättemysigt.

Inga kommentarer: