söndag 17 maj 2009

Helg underbara städ helg

I helgen har jag städat och fejjat och skurat och dammat. Diskat och bytt lakan. Nu glänser hela lägenheten.
Älskling har jobbat i helgen, men slutar tidigt idag så nu kommer hon snart hem:) Vi ska iväg och fika med Fredrik och Maria. Mysigt i solen!
Brasse trivs bättre i nya lägenheten och det är känns skönt. Han går numera in frivilligt, men spenderar största delen av dagarna ute när vi är på jobbet.
Jag känner också att jag börjar trivas här och det känns som att det här är mitt hem. Nu är det bara frugan som ska känna samma sak.
Vi har fått ordning på det mesta här hemma i alla fall. Det känns väldigt skönt.
Det börjar närma sig semester och det ska bli så skönt:) Längta längta.
Jag är grymt stressad på jobbet och det börjar märkas även i privatlivet. Jag gör lite konstiga saker och glömmer en hel del. Känns lite skrämmande för jag har aldrig varit sådan tidigare. Måste försöka varva ner. Det går bra på jobbet i alla fall, jag har fått grepp om allt igen. Jag har återfått kontrollen, även om jag har fått jobba hårt för det.

Inga kommentarer: