fredag 3 oktober 2008

Seg sniglande och ilande snabb fredag

Kan en dag vara lång och kort på en och samma gång? Den här dagen har varit det i alla fall.
Gick och lade mig med huvudvärk igår kväll och vaknade med samma huvudvärk. Ingen rolig start. Traskade ner till tunnelbanan bara för att upptäcka att ersättningsbussar var insatta för det var något signal fel. Stod där och väntade på den jäkla bussen i säkert 20 minuter utan att den kom eller syntes till. Rätt som det var fick jag syn på att tunnelbanan gled in vid Blackan så jag kutade upp till tuben igen - och jag hann precis komma med! Kom bara en halvtimme sent. Tur i oturen.
Väl på jobbet så har det varit en hyffsat produktiv dag. Fram till lunch fick inte så mycket gjort, efter lunch rullade det på bättre. Hann till och med planera vad jag måste göra nästa vecka:)
Ikväll blir det soffmys med den finaste frun i hela världen. Vi har precis käkat pizza och ska äta lite godis senare...eller vissa av oss har redan börjat.
Imorgon kommer lillstrumpa hem, hoppas vi hinner ses:)

Inga kommentarer: