onsdag 1 oktober 2008

Trött onsdag

Gud vad trött jag är idag...är fortfarande helt slut från helgen tror jag. Haha helt sjukt att man kan vara trött efter att ha varit ledig! Det var väl filmkvällen hos Greger och Thomas som är största orsaken tror jag.
Grannen kom hem från USA igår så det blev inget mer kattvaktande för vår del och idag ska hon flytta och ta vår svarta katt kärlek med sig. Känns väldigt tråkigt.
Ikväll ska jag och Lena gå på en föreläsning om djurkommunikation, ska bli lite spännande.
Mamma har sagt upp morfars lägenhet, så nu har vi fram till sista oktober på oss att tömma den. Fattar inte riktigt hur vi ska hinna, det blir mycket tid i Motala ett tag framöver helt klart.
Nähäpp nu ska jag dra igång radion och sätta på mig hörlurarna och försöka jobba som fan fram till lunch i ett första steg i alla fall:)

Inga kommentarer: