tisdag 30 september 2008

Fokuserad tisdag

Känner mig väldigt fokuserad idag. Ett tecken på det är väl när den ena kollegan som sitter vid skrivbordet mitt emot skickar ett mejl som det står knack, knack på haha. Kanske inte är den mest sociala idag dårå. Men alla behöver vi våra effektiva dagar och det här är min. Har varit dåligt fokuserad ett tag nu och känner att nu är det dags att ta tag i det med nya friska tag igen!
Hoppas hoppas att inte vår granne har kommit hem än! Jag vill hälsa på kissarna fler gånger. De är så himla gulliga allihopa. Hon har tur hon som har nio eller egentligen är det ju tio fina katter:) Vi har en eller egentligen är det ju två stycken om man räknar tjockisen som bor hos mina föräldrar. Brasse och Selma är världens finaste! Det är ju bara Brasse som bor hos oss som sagt och han vill ABSOLUT vara ensam katt i hushållet. Han är tolv år och väldigt social och go...allt som oftast i alla fall:) Han får vara vår bebis ensam i alla fall, lite synd för vi har blivit lite kära i en hittekatt hos grannen som skulle passa oss alldeles utmärkt. Men tyvärr så går det inte att få till, det är bara att acceptera.
Ikväll blir det idol-mys, ska köpa med mig något gott hem som vi ska äta framför tvn:)

Inga kommentarer: