måndag 29 september 2008

Vilken grym helg!

Jag har haft en helt underbar helg tillsammans med min älskling. I fredags var vi på 80-tals show och åt en god middag. Mysigt att göra något bara vi två för en gångs skull.
I lördags hade vi sovmorgon och var sedan på loppis i sumpan. Passade på att vattna min brors blommor när vi ändå var i krokarna. På kvällen var vi på tjejkväll hos Liselott. Vi käkade thaimat, drack lite drinkar eller jag gjorde inte det men... och tittade på "Sex and the city" filmen. Mycket trevlig dag!
Igår träffade vi Lenas kompis Sofia och käkade lunch i v-by. På kvällen följde vi med Sofia hem till Greger och Thomas. Vi käkade glass och maränger och en massa annat gott och hälsade på deras lilla bebis. Jättegullig:)
Idag är det en vecka sedan morfar gick bort, jag kan inte fatta att jag inte kommer att träffa honom igen. Ska bli skönt när Fredrik kommer hem, så vi kan börja greja i lägenheten och få lite struktur på saker och ting. Tycker synd om honom som förmodligen har förstått det här ändå mindre än vi andra. Helt hemskt att vara på semester när något sådant händer. Vi ska försöka hinna ses på lördag eller någon gång under nästa helg i alla fall. Det kommer nog att kännas bra för oss båda att prata ihop oss lite.

Inga kommentarer: