lördag 20 september 2008

Förkylningsvecka, konflikter och äntligen helg...

Så skulle man kunna sammanfatta den gångna veckan. Förkylningen är bättre nu men i början veckan var det riktigt tungt. Igår fick jag veta att jag levde när det uppstod en konflikt bland konsulterna. Jag kommer att lösa det på måndag, känner väl mest att jag inte har energi eller tid att lägga på detta tjafs. Löser sig...
Igår sändes singing bee programmet som min bror var med i. Kul att se trots att vi var där på inspelningen:)
I morse gick jag upp kvart över sex för att skjutsa min bror och två kompisar till honom till Arlanda. De skulle åka till USA och var där i två veckor. Det är inte helt utan att man är avundsjuk!!! Jag ska sköta blommor och post när han är borta i alla fall. Kommer att sakna honom.
Ikväll ska min älskling och jag gå på bio och äta middag. Skönt med en lugn helg efter en hektisk vecka, även om jag saknar huset.
Ska lägga mig på soffan och slappa lite, känner mig trött efter den tidiga morgonen.

Inga kommentarer: