lördag 6 september 2008

Helg, underbara helg!


Sitter och njuter av att ha haft sovmorgon tillsammans med älsklingen och katt-mannen. Underbart att kunna ta det lugnt och bara få vara en stund.
Lena har gett sig iväg till jobbet och jag sitter och laddar inför städning. Ska ta ut den nya dammsugaren på en premiär tur tänkte jag.
Igår var vi ute och käkade och var på bio med Emma och Maya. Jätte mysigt var det! Var på vårt mongoliska favvo ställe:)
Ska försöka att hinna att åka handla innan Lena kommer hem igen, tror det kan bli tight...kanske får göra det imorgon istället. Får gå till affären och handla något till ikväll bara... Ska överaska älsklingen med något gott tänkte jag.
Det regnar ute men det känns mest mysigt. I kväll blir det soffmys med min lilla familj:)
Darling jag längtar tills du kommer hem igen. Ska nog slå en pling till min mor nu tror jag.

Inga kommentarer: