måndag 8 september 2008

What a day, what a day

Stapplade upp trött som tusan i morse, men lyckades känna mig hyffsat motiverad att gå till jobbet...fem minuter senare upptäcker jag ett sms från min närmaste kollega...hon var sjuk. Fan, ja man ska inte svära, men verkligen FAN där föll hela veckans planering redan på den första dagen. Förhoppningsvis kan vi lösa det vi har tappat idag imorgon. Så mycket måsten och så lite tid... Ett par av konsulterna är riktiga guldklimpar, vilket jag är väldigt tacksam för! Satt över en liten stund för att hjälpa en säljare som skulle ut till en kund imorgon och lyckades lösa det hela tillslut. I morgon är det en ny dag med nya möjligheter!
Min underbara sambo hade lagat mat till mig när jag kom hem. Hemlagad pizza - hur gott som helst:)

Inga kommentarer: