söndag 7 september 2008

Söndag sköna söndag


Skön sovmorgon idag med...underbart. Har precis ätit fruktost tillsammans och sitter i soffan och tittar på "Idol". Riktigt underhållande program. Fattar inte att en del inte har någon självinsikt överhuvudtaget. Underhållande blir det i alla fall:)
Orkade aldrig städa igår, ska sätta igång idag istället när älskling har gått till jobbet. Just nu står och svär över något inte kan hitta, bäst att hålla sig undan haha.
Igår beställde vi biljetter till Wallmans och till REA. Kul att ha lite planerat framöver. Haha nu tror jag i och för sig att varenda helg är uppbokad fram till slutet av oktober. Kul ska det bli i alla fall.
Vi hade filmmys i sovrummet igår, med tända ljus och romantiska filmer. Hur mysigt som helst:) Jag älskar helgerna vi har tillsammans, både helgerna i huset och helgerna hemma i Stockholm.
Längtar inte till imorgon direkt. Kommer bli en stenhård vecka igen. Ska försöka få till ett utbildningspass med en dam från London som är leverantör av vårt nya crm-system, måste bara sätta mig in i allt först. När ska jag hinna det liksom? Ska försöka sitta en stund med det ikväll.
Ska nog kila till tvättstugan och kolla om jag kan få tag i någon tid. Sedan ska det städas:)

Inga kommentarer: