måndag 31 maj 2010

En helg med finaste Edvin


Helgen har handlat nästan bara om fasters finaste bebis Edvin. I fredags sågs vi första gången, du var så liten och fin och jag är så stolt över att vara din faster:) Jag fick hålla dig och jag tyckte du varså liten och fin, världens finaste bebis!I lördags fick jag följa med på din första promenad i din egen vagn. Jag fick även köra vagnen och jag såg nog lika stolt ut som dina föräldrar. Jag hade också turen att bli bjuden på lunch, tackar så mycket:)
På kvällen blev det städning, vilket varväldigt välbehövligt. Fint blev det! Lena blev väldigt glad när hon kom hem:)
I går var jag och faster Lena på besök hos familjen Lindsten igen och då fick Edvin några presenter. Hoppas de små kläderna passar din lilla kropp. Svårt att hitta klädertill förtidigt födda barn har jag märkt. Lyckades dock hitta ett litet kit i storlek 44 på HM!
Nu får vi se om farmor och farfar kommer på besök under nästa helg:)

Inga kommentarer: