torsdag 29 juli 2010

Ultraljud


I tisdags var vi på ultraljud och fick se vårt lilla underverk sprattla hej till sina mammor:) Allt såg bra ut och förlossningsdatumet flyttades fram till den 10 december. Hoppas hoppas att du kommer ut före julafton. Jag önskar så att du kan få en egen dag att fylla år på! Hör du det din lilla fis!

Pride är i full gång och Lena och jag är lite dåligt engagerade som vanligt. Å varje år tänker jag att det är lite tråkigt att vi inte planerat att gå dit och lovar mig själv att nästa år då...haha och så står man där nästa år och har inte engagerat sig ett dugg mer! Lena skulle väl kanske gå på några föreläsningar idag tror jag så hon får väl stå för engagemanget för vår del i år:)

Igår var jag och veckohandlade själv, tungt var det men välbehövligt. Jag fick min belöning efter allt släpande i alla fall, jag fick träffa Edvin! Fasters finaste:) Så nu har jag fått min Edvin-dos för den här veckan, hoppas jag klarar mig till nästa helg när vi träffas igen på pappas/farfars 60 års kalas.

På jobbet är det galet lugnt och vi ska inte fakturera förrän om två veckor. Ordet surfa lär väl var att välkänt ord efter den här tiden kan man säga... Man ska inte klaga för det kan vara ganska skönt att få en andningspaus i allt jäkt och att få en mjukstart efter semestern:)

Ikväll blir det middag med vår granne Monika, trevligt trevligt!

Inga kommentarer: