onsdag 11 augusti 2010

Sårläkning och längtan efter helgen


Igår var vi hos veterinären med Brasses sår och tog bort dränet. Kvar blev två stora köttsår, som nu ska hållas öppna så att såret får läkas inifrån. Såret ska även spolas för att det inte ska samla på sig nya bakterier. Aj aj aj vad det gör ont i mitt hjärta, för jag kan tänka mig hur ont det gör på Brasse! Stackars stackars fina kissen! Hoppas att såret läker som det ska den här gången för jag vill så gärna att han ska få må bra och vara pigg. Han blir ju så olycklig när han inte får gå ut och vara som vanligt. Nu håller vi tummarna för snabb och effektiv läkning:)
I övrigt så växer Lenas mage så det knakar, ibland så är det som att jag kan se att magen vuxit bara över dagen:)
Till helgen ska vi åka till landet. Vi har fått tag i en liten pinnsoffa till köket som vi ska hämta på fredag när vi åker dit. Den kommer bli så fin i köket:)

Inga kommentarer: