söndag 7 november 2010

Långhelg på landet

I fredags hade jag turen att vara ledig från jobbet. Det blev sovmorgon och en tur till Ikea innan det bar iväg till huset. På fredagen slappades det mest och i lördags åkte vi en tur in till Sala för lite shopping. När vi kom hem från stan lagade jag lite mat och Lena vilade sig lite. Efter maten satte jag frigolit för två fönster i hallen, så nu kan vi ha på värmen även i hallarna.
På kvällen var vi inne och fikade hos grannarna, mycket mysigt:)
Vädret har varit fantastiskt hela helgen, vi har dock inte varit ute så mycket...
Idag har vi satt upp tallrikshylan i köket och satt upp lite fina tallrikar i och så har jag dammsugit hela huset.
Nu ikväll har jag varit ute med grannens hund och ställt ned lite grejer i källaren, nu blir det tv för hela slanten:)

Inga kommentarer: