torsdag 20 januari 2011

Vardag, vardag och vardag


Vardagen rullar på och det är mycket jobb, jobb, jobb för min del. När jag kommer hem från jobbet så försöker jag mysa så mycket jag kan med min fina dotter och min sambo. Det är lite trist för kvällarna blir fööööör korta och det känns som att jag missar så himla mycket i Englas utveckling. Vilket är väldigt tråkigt, försöker dock göra vad jag kan för att ta ifatt det på kvällar och helger.
Har väl inte kommit in 100% i att jag jobbar än, utan är ganska trött på kvällarna. Det tar ett tag att vänja sig:)
Vi har så smått försökt att ta oss ur spädbarnsbubblan och börjat träffa lite kompisar igen och alla vill ju träffa vår fina bebis och lära känna henne! Mycket fikor och middagar blir det framöver, men det är bara kul!

Inga kommentarer: