fredag 7 januari 2011

Jul, nyår och tillbaka till jobbet

Morbror Daniel, mamma och Engla
Nyårs-firande i Motala

Familjen Johansson Bergemalm på julafton


Jul i Växjö

Tiden går fort när man har roligt...Det har hunnit vara jul och julen firades i Växjö. Det var första gången jag firade med Lenas familj och det var mysigt:) Engla var som väntat väldigt populär och alla tyckte hon var jättefin, men det visste vi ju redan att hon var:)
Nyår firade vi hemma hos mamma och pappa. Vi åt en god middag som mamma och pappa lagade och hade en lugn och mysig kväll tillsammans. Vid tolvslaget skålade i pomac:)
Engla var lika populär i Motala som i Växjö och fick en massa fina presenter och julklappar av mormor och morfar.
I onsdags jobbade jag min första dag, vilket var tungt, man vänjer sig snabbt vid att vara hemma. Det kändes betydligt jobbigare att gå hemifrån på morgonen än vad jag hade räknat med, jag ville inte alls lämna min fina familj där i sängen!
Kändes lite små förvirrande att komma till det nya kontoret, mycket praktistk som skulle fixas, men på det stora hela hade jag en helt ok dag. Jag kommer nog att komma in i jobbet och vänja mig vid att jobba ganska fort:)

Inga kommentarer: