måndag 16 juni 2008

Total matthet och läntan till en lugnare tid

Är så sjukt trött idag....*gäsp*! Kände mig ganska pigg imorse när jag gick upp, men när jag klev av tunnelbanan var det som att gick i dvala. Denna dvala har hållt mig i ett järngrepp under resterande dagen och det enda jag kan göra är att längta till ikväll när jag får gå hem. Längtar till den tid när den här sjukt stora arbetsbördan har lagt sig och mina arbetsdagar kan kännas mer....överkomliga är nog rätt ord. Det är inte kul att efter två veckor med övertid varje kväll, gå till jobbet utan att ens se ett slut på det man gör. Till på köpet blir man väldigt stillasittande, enda gången man reser sig är för att äta lunch. Inte bra, det är nästan så att man känner magen växa när man sitter där. Det gör ju inte beach 2008 mer kul direkt:)

Inga kommentarer: