onsdag 29 juli 2009

Gräsänka och en ledsen fru

Den här veckan är jag gräsänka. Lena är i Växjö till nästa tisdag. Jag saknar henne, men dagarna går rätt så fort med tanke på att jag jobbar. Skönt för henne med lite semester och kul att hon får träffa familj och vänner, det behöver hon.
Älsklingen är ledsen för någon som stått henne nära har tagit livet av sig. Svårt och jobbigt att försöka stötta och trösta på distans. Jag gör så gott jag kan i alla fall.
Bilen har varit hos bildoktorn och fått sig en dyr servise och allt såg bra ut, vilket är skönt! Bilen har även fått en ny framruta och är glad för att vara av med stenskottet.
Jag har tränat på lunchen idag. Har försökt träna tre dagar i veckan för att komma igång lite och det har gått bra hittills. Ska träna med Linda på lunchen imorgon. Ska bli kul med lite sällskap nu när Dani är sjuk.

Inga kommentarer: